Lista neagra

Codreanu Mihaela Alina - Comanda, insa nu ridica coletul. Indignarea mea vine de la faptul ca am gasit-o pe inca o lista neagra a unei alte colege de breasla, deci inca o data nu isi permite sa plateasca ceea ce comanda!
Codreanu Mihaela Alina,
Str.Darmanesti,Nr.52,Bl.K6,Ap.28,Et.6,Sc A
Oras:Piatra Neamt
Jud.Neamt
 
DOBRICIAN ANDRADA MARIA - Coletul a venit retur, am anuntat-o, dupa care mi-a trimis adresa unei prietene de-ale ei la care sa il trimit din nou. Dupa ce i-am spus ca prefer plata in avans plus banii aruncati pe fereastra, n-a mai dat niciun semn!
DOBRICIAN ANDRADA MARIA
adresa: str. Mures, bl.A5, ap.4, et.1 TIMISOARA

Raman de multe ori surprinsa sa vad asemenea specimene, mai ales ca, dupa felul in care vorbesc, par niste persoane foarte educate si cu bun simt!
Nu voi sterge aceste nume si aceasta postare decat in cazul in care imi recuperez pagubele.

Niciun comentariu: